Search

Про профорієнтаційну роботу, практичну підготовку та здоровий спосіб життя

Засідання педагогічної ради

Про профорієнтаційну роботу, практичну підготовку та здоровий спосіб життя

В онлайн-режимі відбулось чергове засідання педагогічної ради, на якому були обговорені такі питання порядку денного:

  1. Про стан виконання заходів з профорієнтаційної роботи;
  2. Взаємозв'язок науково-дослідної роботи та співпраці викладачів коледжу з підприємствами регіону з метою покращення теоретично-практичної підготовки студентів;
  3. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя студентської молоді викладачами фізичної культури;
  4. Про порядок визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти у вищій та фаховій передвищій освіті.

В.В.Перит, відповідальний секретар приймальної комісії, ознайомила учасників засідання педради з реалізацією плану виконання заходів з профорієнтаційної роботи. Вона повідомила, що для її проведення членів адміністрації та викладачів закріплено за школами та професійно-освітніми закладами. Формується база даних по освітніх закладах, розповсюджено пакет матеріалів про проведення Днів відкритих дверей для учнів випускних класів шкіл. Такі Дні проведено 12 та 27 листопада 2020 року, 25 березня, 15 та 23 квітня 2021 року. До участі в цих онлайн-зустрічах залучено більше 100 учасників-потенційних абітурієнтів. Було відзначено, що найбільше їх залучили такі викладачі, як М.Д.Олійник, М.Я.Марусик, В.І.Фрасуняк, А.М.Червоняк, С.Ф.Грицишин, С.Г.Руснак. Для роботи з абітурієнтами створено робочу групу з викладачів по проведенню щосуботніх консультацій з української мови, математики, історії України. Проведено педагогічний семінар, до участі в якому було залучено вчителів шкіл регіону. Проведено спортивні змагання з участю не тільки студентів, але й учнів шкіл регіону. Підготовлено матеріали про освітньо-виховний процес, які публікуються в районній, обласній пресі та інтернет-ресурсах. Проводиться робота з керівниками сільськогосподарських підприємств, установ та організацій по сприянню залучення абітурієнтів до навчання в коледжі. На головній сторінці сайту коледжу розміщено оголошення про набір студентів на навчання на 2021-2022 н.р. Виготовлені стенди та оголошення про прийом. Валентина Володимирівна відзначила, що профорієнтаційна робота в коледжі – це також і комплексна постійна робота кожного члена колективу, всіх структурних підрозділів, незалежно від функціональних обов'язків.

М.В.Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи, акцентував увагу на деяких моментах профорієнтаційної роботи та роботи приймальної комісії, зокрема на проведенні консультування абітурієнтів, чергування і наданні своєчасної інформації вступникам. Він також підкреслив важливість якості підготовки матеріалів для вступних випробувань та публікації інформативних матеріалів в соціальних мережах для активізації інформування вступників.

В.С.Глова, директор коледжу, взявши участь в обговоренні цього питання, проінформував про роботу в колегії обласного управління освіти Тернопільської ОДА, зокрема про моніторинг якості надання освітніх послуг закладами професійної освіти. Говорячи про організацію та проведення профорієнтаційної роботи, він відзначив важливість конкретності в цьому питанні. Запропонував запрошувати потенційних вступників для ознайомлення з навчальним закладом. Підкреслив також важливість поширення інформації про коледж.

Ю.Л.Гірчак, завідувач навчально-виробничої практики інформував учасників засідання педради з другого питання. Особливу увагу він акцентував на проведенні якісного продуманого планування з передбаченням підготовки матеріально-технічного забезпечення роботи. Мова йшла також про укладення угод по організації співпраці з базовими підприємствами для проведення практик. Він закликав до своєчасного формування груп для опанування робітничими професіями.

В.С.Глова відзначив, що робітничі професії – це можливість більш якісної підготовки випускників до професійної діяльності. Він звернув увагу на деякі недоліки в організації практичного навчання по робітничих професіях.

М.В.Сопилюк наголосив на необхідності удосконалення популяризації та інформування про зміст і можливості одержання робітничих професій. Він запропонував відобразити на сайті коледжу постійну інформацію-рубрику про робітничі професії.

В.І.Токарчук, керівник фізичного виховання, інформуючи з третього питання порядку денного, зупинився на основних завданнях формування гармонійно розвиненого спеціаліста. Він проаналізував роботу спортивних секцій. Було відзначено проведення відкритої першості коледжу з легкоатлетичного кросу, участі команди коледжу у турнірі з міні-футболу. Було проаналізовано участь студентів-спортсменів коледжу у Всеукраїнських, обласних, регіональних змаганнях. Позитивно оцінено діяльність Ради фізичної культури і спорту, через яку придбано велику кількість спортінвентаря. Зупинившись на принципах здорового способу життя, доповідач відзначив, що головною умовою формування здорового способу життя є спільна робота педколективу, батьків студентів як на заняттях, так і в позаурочний час.

Б.І.Шипітка підняв питання контролю за виконанням завдань студентами. Він звернув увагу на можливості формування мотивації до занять, наголосив також на дотриманні правил техніки безпеки при виконанні фізичних вправ, гігієні організму, ранковій гімнастиці, дотриманні протиепідеміологічних заходів.

В.С.Глова висловив суттєві зауваження, спрямовані на удосконалення проведення занять з фізкультури та спортивних секцій.

В.І.Тимчук поділився досвідом сприяння активізації студентів при проведенні занять, також підкресливши значення їх мотивації.

С.Г.Руснак, голова циклової комісії кураторів груп, відзначила, що здоровий спосіб життя передбачає як стан фізичного здоров'я, так і здоров'я духовного, психічного, і соціального благополуччя. Вона детально проаналізувала проведене анкетування серед студентів щодо ведення здорового способу життя, зупинившись на його складових. Акцентувала вона на культурі харчування, питаннях якості житла, умовах навчання, підготовки до занять, дотриманні гігієни. Вона відзначила що здоровий спосіб життя залежить не тільки від викладачів фізкультури, але й від інших викладачів, кураторів груп. Світлана Григорівна наголосила на необхідності популяризації здорового способу життя.

М.В.Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи інформував учасників засідання педради про проект, розроблений Міністерством освіти і науки України в рамках громадського обговорення. Ознайомивши зі змістом проекту, він запропонував подавати свої пропозиції, повідомивши, що вони прийматимуться до 11 травня.

З обговорюваних питань були прийняті відповідні рішення.

Інформацію з четвертого питання порядку денного було прийнято до відома.

Юрій Війтик

: