Search

Інноваційні підходи до вивчення географії

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Відкриті заняття

Інноваційні підходи до вивчення географії

Одним із критеріїв в оцінці якості навчальної діяльності педагогів є їх професійна кваліфікація (ступінь володіння навчальним матеріалом, методичними прийомами викладання, уміння оцінити працю здобувачів освіти, вчасно внести певні зміни у навчально-методичне забезпечення тої чи іншої дисципліни).

Важливою формою підвищення якості викладання є взаємні відвідування навчальних занять викладачами циклової комісії. Основна його мета – обмін передовим досвідом у навчально-виховному процесі.

"Країни Америки: Канада, Бразилія "- під такоютемою проведено відкрите заняття викладачем суспільних дисциплін, спеціалістом вищої категорії, викладачем-методистом Ігорем Ярославовичем Книшом. Студенти 11 групи, спеціальності "Комп'ютерна інженерія", мали змогу опанувати тему за допомогою нових технологій, методик навчання, виховання і розвитку, які сприяли формуванню у здобувачів освіти ключових компетентностей :

  • уміння визначати економіко-географічне положення, розміщення природних умов та природних ресурсів, населення та господарства даних країн ;
  • аналізувати і критично оцінювати соціально - економічні події на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні та соціальні наслідки рішень;
  • грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, ставити запитання і розпізнавати проблему.

Викладачі коледжу, які були присутні на відкритому занятті, відзначили, що воно проведене на належному рівні і досягло поставленої мети.

Михайло Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи, відзначив, що структура заняття, його зміст відповідають дидактичній меті, логіці навчального процесу, раціональному розподілу часу між ними. Важливим етапом роботи на занятті стала актуалізація опорних знань і вмінь.

Ігор Ярославович застосував творчий підхід до перевірки домашнього завдання із використанням веб-сервісу Google Classroom на основі освітньої платформи G Supte for education, цікаві прийоми "Творчий аналіз", "Проблемне питання: Впізнай країну за описом ".

Новий матеріал викладався жваво, викладач активізував діяльність студентів шляхом привертання їх уваги до обговорення зазначеної теми. Розширено можливості у застосуванні інноваційних технологій при засвоєнні нових знань, використано аудіо-відео матеріали та мультимедійну презентацію до нової теми. Цікаво і змістовно застосовано етапи дослідницької роботи, зокрема ознайомлення із візитною карткою країн, характеристику форми правління та державного устрою, чинників економічного розвитку. Звернено увагу на систему розміщення населення цих країн та українську діаспору.

У цілому можна сказати, що Книш І.Я показав себе висококваліфікованим педагогом: уміє володіти аудиторією, тримаючи увагу студентів, активізує їх діяльність, викликає зацікавленість до матеріалу, який викладається.

" Грамотно і логічно було представлено характеристику економіки Канади та Бразилії. Застосовано випереджальний метод вивчення матеріалу, де студенти, користуючись економічною картою Америки, дали характеристику економіко-географічному положенню, природо-ресурсному потенціалу та складникам економіки Бразилії. Протягом заняття було проведено цікаві вікторини з метою закріплення вивченого матеріалу, мали місце як внутрішні, так і міжпредметні зв'язки,"- зазначив Ігор Дудяк, завідувач навчально-виробничою практикою.

Артур Червоняк, куратор 11 групи, підкреслив, що студенти показали себе з найкращої сторони, відчувалася повага до викладача і одне до одного. Здобувачі освіти добре володіють методами самостійної навчальної роботи в процесі формування вмінь і навичок. При роботі використовувались посібники, план-конспект викладача, економічна карта Америки, атласи, цікава мультимедійна презентація, відео-ролики. Ігор Ярославович показав високу педагогічну культуру, вміло направляв роботу студентів.

Колеги-педагоги Юрій Війтик, Михайло Сапіжак, Ірина Сагайдак зазначили,що Ігор Ярославович – професіонал своєї справи, добре володіє навчальним матеріалом, різноманітними формами діяльності, які сприяють переключенню уваги студентів для кращого засвоєння теми заняття. Він грамотно і логічно висловлює свою думку, аргументує та веде діалог, спонукає студентів міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах. Здобувачі освіти вміють працювати з картою, викладач виправляє незначні помилки у їх відповідях. Стиль ведення заняття доброзичливий, створює творчу атмосферу ділової співпраці. Педагог досяг поставленої мети, розв'язано всі визначені цілі та завдання .

Миру і добра усім, нових творчих знахідок!

Ірина САГАЙДАК, голова циклової комісії

гуманітарних та соціально-економічних дисциплін

: