Search

Заняття-вікторина з німецької мови «Deutsch mit Spaß»

Тиждень іноземних мов

Заняття-вікторина з німецької мови «Deutsch mit Spaß»

Зміни в світі впливають на навчальний процес та диктують нові вимоги до діяльності викладача, яка, перш за все, повинна бути орієнтована на студента, і це зумовлює необхідність запровадження нових підходів до проведення занять. Доречним стане використання інтерактивних технологій, які забезпечують підвищення ефективності навчального процесу, гарантують досягнення запланованих результатів навчання.

Використання інтерактивного навчання дозволяє різко збільшити процент засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість студентів, а й на їхні почуття, волю, дію, практику. Студенти часто бувають пасивні, неуважні на заняттях, тому дуже важливо залучати їх у процес навчання, заохочувати їхню діяльність під час опрацювання нового матеріалу, стимулюючи їхню мотивацію та створюючи ситуацію успіху.

На заняттях іноземних мов не обійтись без гри. В рамках тижня англійської та німецької мов, який розпочався в Заліщицькому ФК імені Є.Храпливого, викладач німецької мови Ольга Завінська разом зі студентами 14ОЕ та 15ФП груп провела заняття-вікторину «Deutsch mit Spaß». Студенти були поділені на 2 команди, придумали назви та обрали капітанів. Капітанами стали Денис Тацюк (14ОЕ група) та Валентин Стоницький (15ФП група). Після етапу представлення команд, учасники почали виконувати різноманітні завдання. Під час першого завдання «Nenne 5 …» кожному учаснику команди необхідно було назвати 5 слів, які належали до певної категорії. Друге завдання «Zungenbrecher» передбачало перевірку вимови та артикуляції німецьких звуків, тож необхідно було максимально швидко, але при цьому чітко і правильно промовитискоромовки. Умовою наступного завдання було знайти слова, які належать до теми «Їжа», які зустрічались у скоромовках. Завдання «Finde die richtige Zahlen» передбачало перевірку знання числівників, адже часто студенти плутаються, коли називають цифри. Викладач називала числівник німецькою, а учасники команд мали знайти його у таблиці серед інших числівників. Останнім було завдання з граматики «Präsens», студенти мали утворити правильну форму дієслова у теперішньому часі. За підсумками вікторини всі учасники отримали позитивні враження, вивчили нові слова, потренували вимову та граматику, а найбільш активні отримали позитивні оцінки.

Застосування ігрової моделі навчання, у якій викладач є інструктором, суддею, ведучим допомагає забезпечити свідоме засвоєння навчального матеріалу, розвивати інтерес до вивчення предмета і прагнення бути активною дійовою особою, співавтором заняття, створити сприятливий психологічний клімат та позитивну атмосферу.

Ольга ЗАВІНСЬКА,

викладач німецької мови

: