Social-menu

Освітня діяльність

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Освітня діяльність


Ольга ГАЛАЙДІДА

Заступник директора з навчальної роботи

Робочий кабінет: Корпус №1, 2-поверх, №215

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон: (03554) 2-17-97


Основним завданням освітнього процесу у Відокремленого структурного підрозділу «Заліщицький фаховий коледж імені Є. Храпливого Національного університету біоресурсів і природокористування України» є цілеспрямована і планомірна підготовка майбутніх фахівців до творчої життєдіяльності у сучасному суспільстві.

Освітній процес – це система організації освітньої діяльності, в основу якої покладено органічну єдність і взаємозв'язок викладання (діяльність викладача) і студента, спрямованих на досягнення цілей навчання, розвитку особистості здобувача освіти, його підготовки до професійної діяльності.

Навчання у ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України здійснюється за інституційною (очною (денною), заочною, дистанційною) формою здобуття освіти.

Освітній процес та діловодство у закладі ведуться українською мовою.

Зміст освіти – науково обґрунтована система дидактичного та методично сформованого навчального матеріалу для різних освітніх програм.

Складовим змісту освіти є нормативний та вибірковий компоненти. Нормативний компонент змісту освіти визначають відповідні державні стандарти освіти, а вибірковий – здійснює здобувач освіти.

Зміст освіти визначають також освітньо-професійна програма підготовки, структурно-логічна схема, навчальні програми дисциплін (силабуси), інші нормативні акти органів державного управління освітою та навчального закладу; його відображено у відповідних підручниках, навчальних посібниках, методичних матеріалах і дидактичних засобах.

Освітньо-професійна програма містить перелік навчальних дисциплін із зазначенням загального обсягу часу (в годинах) для аудиторних занять і самостійної роботи студентів, який відведено для їх вивчення, та форм підсумкового контролю з кожної навчальної дисципліни.

Співвідношення між часом для аудиторних занять і самостійною роботою студентів, форми і періодичність проміжного контролю визначено в навчальному плані ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України.

Структурно-логічна схема підготовки визначає науково-методичне структурування процесу реалізації освітньо-професійної програми (послідовність вивчення навчальних дисциплін, форми і періодичність виконання індивідуальних завдань та проведення контролю).

Зміст освіти закріплюється державними документами та навчально-методичними комплексами. Це навчальні плани, навчальні програми, підручники, посібники тощо.

Навчальний план – основний нормативний документ (стандарт) навчального закладу, що складається на підставі освітньо-професійної програми і структурно-логічної схеми підготовки фахівців та визначає організацію їх освітньої діяльності.

Навчальним планом охоплено:

  • графік процесу навчання;
  • перелік та обсяг навчальних дисциплін;
  • послідовність їх вивчення;
  • конкретні форми проведення занять (лекції, семінари, лабораторні тощо) та їх обсяг;
  • форми проведення підсумкового контролю (екзамен, залік, диференційований залік);
  • порядок проведення практик, їх види;
  • обсяг часу, відведеного на самостійну роботу студентів;
  • кількість курсових робіт, які виконує студент за період навчання;
  • зміст і форми державної атестації.

Для конкретизації планування навчального процесу на кожний навчальний рік складається робочий навчальний план.

Освітній процес здійснюється в таких формах:

  • навчальні заняття (лекція, лабораторне, практичне, семінарське, індивідуальне заняття, консультація),
  • виконання індивідуальних завдань,
  • самостійна робота студентів,
  • практична підготовка,
  • контрольні заходи.

Організація навчальних занять регулюється розкладом занять за семестрами та річним графіком освітнього процесу.

Самостійна робота студента (СРС) – це самостійна діяльність-учіння студента, яку педагогічний/науково-педагогічний працівник планує разом зі студентом, але виконує її студент за завданнями та під методичним керівництвом і контролем педагогічного/науково-педагогічного працівника без його прямої участі. Час, відведений для самостійної роботи студента, регламентується робочим навчальним планом і становить не менше 1/3 і не більше 2/3 загального обсягу навчального часу студента, відведеного для вивчення конкретної дисципліни.

Студентам першого курсу потрібно адаптуватися до самостійної навчальної роботи. Тому студенти-першокурсники мають пристосуватися до умов життя і діяльності у навчальному закладі. Для цього педагогічні/науково-педагогічні працівники ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України надають цілеспрямовану педагогічну допомогу, насамперед це уважне ставлення до студента, який відчуває психологічний дискомфорт, незручність, ніяковість, невпевненість.

Практична підготовка студентів – це обов'язковий компонент освітньої програми для здобуття спеціальності, що має на меті набуття студентом професійних навиків та вмінь. Вона здійснюється на передових сучасних підприємствах під організаційно-методичним керівництвом педагогічного працівника та спеціаліста підприємства.

Екзамени проводяться з метою оцінки знань студентів з навчальних дисциплін, їхнього вміння творчо використовувати набуті знання для вирішення практичних завдань професійного спрямування. Екзамени складаються протягом екзаменаційних сесій відповідно до графіку навчального процесу.

Заліки є формою перевірки успішності виконання лабораторних і практичних робіт, засвоєння студентами навчального матеріалу з окремих частин навчальних дисциплін, виконання та захисту курсових проєктів (робіт), проходження навчальних і виробничих практик. Складання заліків з лабораторних робіт і практичних занять закінчується до початку екзаменаційної сесії. Диференційовані заліки з курсових проектів (робіт) виставляються на підставі оцінки їх якості та результатів захисту перед комісією у складі двох педагогічних/науково-педагогічних працівників, з обов'язковою участю безпосереднього керівника проєкту (роботи).

Навчальний час здобувача освіти визначається кількістю облікових одиниць часу, відведених для виконання програми підготовки. Обліковими одиницями навчального часу студента є академічна година, навчальний день, тиждень, семестр, курс і рік.


: