Social-menu

Захист навчально-дослідницьких проєктів

Тиждень соціально-гуманітарних дисциплін

Захист навчально-дослідницьких проєктів

В рамках Тижня соціально-гуманітарних дисциплін студенти коледжу здійснювали захист навчально-дослідницьких проєктів.

Проєктна технологія навчання передбачає динамічний підхід до організації освітнього процесу, при якому студенти отримують глибші знання через активне дослідження викликів і проблем минулого та сучасності.

Метою проєктного навчання є створення педагогом умов для набуття здобувачем освіти індивідуального досвіду проєктної діяльності.

Завданнями проєктної технології навчання є:

  • Навчити студентів здобувати знання самостійно, уміти застосувати їх для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань.
  • Сприяти виробленню здобувачами освіти комунікативних навичок, тобто здатності працювати в групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника).
  • Розширити коло спілкування, ознайомити з іншими культурами, різними точками зору на одну проблему.
  • Виробити вміння запроваджувати дослідницькі прийоми: збирати необхідну інформацію, аналізувати різноманітні джерела інформації, різні погляди, висувати гіпотези, уміти робити власні висновки.

Студенти коледжу працювали над проєктами такої тематики:

з історії України «Шляхами історії рідного краю: від найдавніших часів до сьогодення», другокурсники виконували проєкти під керівництвом викладачів Галини ПЕТРІВ та Марії ОЛІЙНИК;

з всесвітньої історії «Одна земля - одна надія. Події на сході», другокурсники виконували проєкти під керівництвом викладача Марії ОЛІЙНИК;

з громадянської освіти «Як долучитися до сталого розвитку України: моя громадянська ініціатива. Екологічні проблеми територіальних громад і шляхи їх розв'язання», першокурсники виконували проекти під керівництвом викладача Ольги ТРАКАЛО.

Проєктна технологія є прикладом активного навчання, який контрастує з «механічним» запам'ятовуванням певних знань або виконанням дій за інструкціями під керівництвом викладача. У ході захисту проєктів здобувачі освіти проявляли свою активну громадянську позицію, вчилися не бути байдужими до проблем сучасності, набирались досвіду самостійної наукової роботи з різними джерелами інформації, отримали досвід ведення наукової дискусії, проявили вміння мислити нестандартно, відстоювати власну думку, формулюючи обґрунтовані висновки.

Інформація надана викладачами

соціально-гуманітарних дисциплін

: